• Op een werkdag voor 16.00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven €75
  • Bel ons op: 0593-525030

Verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland werken wij met een aantal verschillende vervoersmaatschappijen:

Binnen Nederland

  • PostNL: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.

    U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist? Dan kunt u het volgende doen:

    Niet thuis bij eerste bezorgpoging
    Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

    Niet thuis bij tweede bezorgpoging
    Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

    Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
    We bewaren uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend? 

Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €75,-. Wij brengen €4.95 in rekening bij een bestelling onder de €75,-

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met uw online aankoop spaart u geen punten.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
U kunt uw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vult u uw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voert u vervolgens het adres in waar u het wilt laten afleveren.

Klantenservice